bootje varen - Reisverslag uit Sydney, Australië van lotteenroel - WaarBenJij.nu bootje varen - Reisverslag uit Sydney, Australië van lotteenroel - WaarBenJij.nu

bootje varen

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg

13 November 2006 | Australië, Sydney

We hebben een paar dagen geleden lekker op het meer gedobbert!
met een hele jacht( het was maar een mini bootje)
toen we een kwatier aan het varen waren zei ik tegen papa kijk papa een dolfijn!!!!!
maar papa zei jaja dat geloof ik niet.
maar even later zag mama er ook een.
en toen gelovden papa het wel.
we hebben dus echt WILDE dolfijnen gezien!
toen we ze gingen voeren waren ze dat al gewend dat was dus een beetje nep.
maar nu was het ECHT.


die dag daarna zijn we verder gegaan naar een eiland dat heet phillep island.
we zitten nu op een camping dat heet beach park.
dat ligt dus vlak bij het smith strand.
waar papa de hele tijd wou bodyboarden.
niemand wou met hem mee.
maar roel heeft toch nog een poging gewaagt.
maar na 10 minuten twam hij bibberend terug.
en vroeg mammmmma mmaag iiikk eeeeennnnn handdddddoek brrrrrrrrrrr.
dat was echt koud hoor.
net toen roel eruit kwam begon het te waaien


ondertussen denken jullie dat het bij ons telkens goed weer is,
maar dat is helemaal niet!
vandaag ook het regent het en waait.
het weer gaat nog stechter worden dat zegt iedereen in australie.


BERICHT VOOR GROEP 5B

hallo klasgenoten,

ik wil jullie bedanken voor de mailtjes.
en lourens en douwe ik kan pas een foto maken van een olifant in thailand.
oke?
en wat leuk kirsten is bijna jarig waneer?
of is ze al jarig geweest.
en abinner en arakel ik heb nog geen vrienden en vriendinnen want dat vroegen jullie een keer in een reacie.
dus nu ga ik andwoorden geven op de reacie's.


en SIEM EN STEF ik ben wel lief voor mijn broertje!!!!!
wat zijn jullie plaagers.
En stef volgens mij ben jij niet lief voor ted?

nu boni en hanneke ik vind het lief dat jullie vragen hoe het met roel gaat.
nou, met roel gaat alles goed!!!!!
en met mij ook!!!!!!!

en nu margot
ja margot ik heb mij keting nog hoooooor


en nu bart
ha bart ik vind het jammer dat je gaat verhuizen kom je nog een keer op msn?
zou ik leuk vinden.
ik mis je heeeeel erg.
doei!

en nu anouk en channanja
nee ik heb geen gekke dieren gezien.
en ik heb ook geen vriendjes of vriendinnetjes gemaakt jammer he.
maar ik heb wel iets leuks gedaan:
lekker op zaterdag en zonddag lekker veel chips gegeten!
we gaan hier elke avond laat naar bed!
het zal wel wat worden als we thuis zijn

en nu juffie stannie!!
hartelijk gefilicieteerd met mirte van ons allemaal.
waneer woord ze gedoopt?
ik neem aan dat je dat gaat doen of niet.

BERICHT VOOR IEDEREEN!!!!!!

nou, dit was het dan.

de groetjes van lotte en natuurlijk roel!!

doei doei ( bay bay)

  • 13 November 2006 - 05:13

    Lotte:

    ik moest nog zeggen papa is een birt nurt

  • 13 November 2006 - 08:29

    Bets:

    ha ha dat wisten we al lang.leuke foto's hebben jullie weer gemaakt
    groetjes Bets

  • 13 November 2006 - 21:21

    Ralf:

    leuke foto's, vooral van die aborigenals.
    we hebben hier St. Maarten gehad, en met de scouting zijn we gaan zwmmen in de Tongelreep.
    Vorige week met het fikkie stoken miste ik je toch wel .
    houdoe.

  • 15 November 2006 - 16:54

    Janiek:

    leuke foto,s roel
    vooral die pinguins
    waren erg mooi
    ik ben jaloers op jou alles ziet er zo leuk uit
    vindt jij het niet jammer
    dat je sinterklaas mist of komt die daar ook ?
    dddddoooooeeeeeiiiii

  • 15 November 2006 - 17:10

    Anouk P:

    hai lotte met ons gaat alles goed heb je nog leuke fotos gemaakt of heb je nog iets leuks gedaan stuur dan een bericht groetjes anouk

  • 16 November 2006 - 07:33

    Rob Inge En Myra:

    hoe gaat het met jullie wij mogen weer naar school dus tot de volgende keer doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2007

terug in nederland!!!!

05 Maart 2007

bijna thuis!

03 Maart 2007

koh samui

17 Februari 2007

tijgers en olifanten

11 Februari 2007

Opweg naar Thailand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 23851

Voorgaande reizen:

16 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: