Bijna feest. - Reisverslag uit Sydney, Australië van lotteenroel - WaarBenJij.nu Bijna feest. - Reisverslag uit Sydney, Australië van lotteenroel - WaarBenJij.nu

Bijna feest.

Door: Roel

23 November 2006 | Australië, Sydney

Het is hier leuk. Dat dachten jullie natuurlijk wel. Ik hoop dat het ook leuk in Nederland is, maar hoe gaat het met jullie? Met mij gaat alles goed. Dat is wel goed.
We hebben al veel geleerd op school. Wisten jullie nog, Lotte is bijna jarig op 25 november. Dus het is bijna feest voor ons. De andere maanden hebben we geen feest. O ja, kerstfeest. Dat was ik al bijna vergeten.
We hebben gisteren en eergisteren DVD gekeken. De eerste dat was Simbad en Stuart Little 2. Ze waren erg leuk. Vooral Simbad. Ze spraken zelfs Nederlands. Dat was extra leuk.
We hebben pasgeleden vriendjes gemaakt. Die heten Elisabeth en Eleanor. We hadden ze een beetje Nederlands geleerd. Hoe ze tot tien kunnnen tellen en dat ze doei moesten zeggen. Toen zeiden we "You spreek little bit Hollands".
We hebben pasgeleden een waterval gezien en de duizendste kangaroe. Eergisteren was er een bosbrand. Toen rookten we alleen maar vuur. Het leek wel of het heel dichtbij was, maar het was 70 kilometer weg.

Buy Buy Lotte en Roel.

• 24 November 2006 - 20:21

Ans Van Dok:

LOTTE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! wij wensen je een fijne dag toe. Mikel en Ans

• 25 November 2006 - 09:30

Richard:

hoi lotte ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt en dat je er goed van geniet want het is teminste en australie dat maak je ook niet elke dag mee ik hoop dat je veel kadootjes krijgt groeten van ons allemaal

• 25 November 2006 - 19:14

`ralf Vonken:

ik heb mijn eerste rapport gekregen. krijg jij van jouw meester of juf ook een rappport?
    en Lotte gefeliciteerd met je verjaardag.

• 25 November 2006 - 20:49

Anne, Mari En Jelte :

Lieve Lotte,
    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!Hier is 't al laat en misschien is 't bij jullie al 26 november, maar wij gaan nu een glaasje wijn drinken op jouw verjaardag, proost!
    Veel groeten uit Maarheeze van Anne, Mari en Jelte Meijer.

• 25 November 2006 - 22:08

Fam Van Mierlo:

Hoi Lotte,
    Beter laat dan nooit,maar nog van harte gefeliciteerd met je 9e verjaardag.Bij jullie is het al 26 november en ben je dus niet meer jarig maar hier nog wel. Geniet van je kado,s en van deze speciale verjaardag in Australie.
    Heel veel groeten.Ook aan je pap en mam en Roel.
    Ome Peter,tante Nellie,Rick,Stijn en Anouk