Regen. - Reisverslag uit Jindabyne, Australië van lotteenroel - WaarBenJij.nu Regen. - Reisverslag uit Jindabyne, Australië van lotteenroel - WaarBenJij.nu

Regen.

Door: Roel

07 November 2006 | Australië, Jindabyne

Vandaag regent het hier de hele dag. Eigenlijk zouden we gaan wandelen, maar dat gaat nu niet door. We zitten nu bijna de hele dag binnen en dat vind je niet zo leuk. Want als je de hele dag nat wordt is ook niet leuk. Binnen is dus toch wel leuker. We zijn al veel Nederlanders tegengekomen. Daar hebben wij lekker meegekletst.
Een Nederlander zei een keer " Doei, hee" en toen moest pappa heel hard lachen. Want die woonde al iets van 50 jaar in Australie. En zijn eigen kinderen hadden nooit nederlands gepraat. En ze waren blij om een keer nederlandse kinderen te horen praten.
Op de camping zitten er stiekem ook wel wat. Daar praat pappa meestal wel mee.
De games roomen zijn hier wel leuk. We hebben ook nederlandse vlokken gehad en ook nederlandse rooie kool. Dat was wel een keer lekker. We pakten ze meteen in de winkel. Maar mamma dacht dat vinden ze wel lekker, die snoepkonten.
We hebben pasgeleden DVD'tjes gekeken. Weet je welke dat waren? Scoobie Doo 2 en Gremlins en Shrek 2 en een film over Steve Irwin. Dat is een hele beroemde krokodillenvanger. Hij had ook heel veel slangen gevonden. Het was wel een beetje een griezelige film.
Ik heb ook al op de reis een loep gekocht en een boemerang, een ketting voor om mijn nek, een broche. Uh, Uh...

Het gaat niet goe met ons. Het gaat supergoe!! Dat is beter dan goe. Met school gaat het ook supergoed. Ik heb heel veel van pap en mam geleerd. Ik krijg bijna mijn communieles en daar mag Lotte mee helpen.
Hoe gaat het bij jullie op school in groepje 4a?

Groetjes Lotte en Roel.

• 07 November 2006 - 11:04

Tante Nelly:

Wat jammer dat jullie de hele dag regen hebben. Gelukkig kunnen jullie dvd kijken. Die van Steve Irwin lijkt me wel erg mooi. Fijn om te lezen dat het met jullie niet goe gaat maar super goe!
    Lotte: was het leuk op de tandem?
    Roel: Jij hebt zeker bij mama achterop gezeten.
    Heel veel succes met de communieles. Leuk dat Lotte hierbij gaat helpen.
    Heel veel groetjes en tot de volgende keer

Ome William, tante Nelly en de jongens

• 07 November 2006 - 15:49

Oma Corry:

hallo lotte en roel
    ik heb net alles gelezen en gezien.Wat hebben jullie een prachtige vakantie.super prachtige vakantie.het leren gaat heel goed zie ik wel.blijf zo je best doen.
    groetjes
    oma corry

• 09 November 2006 - 13:20

De Baxkes:

Jullie zien er geweldig goed uit fijn dat het allemaal zo goed.gaat na die regen heb je natuurlijk wel minder last van vliegen. heel veel groetjes van alle Baxkes xxxx p.s jullie mam heeft al een zwart pietje gevonden of is jullie pap zo vies zie foto kolenmijn. Yes Lotte over 26 dagen jarig!!!!!!
    kunnen we kadootjes opsturen?????????

• 09 November 2006 - 14:26

De Baxkes:

16 bedoelen we natuurlijk he... maar dat was al duidelijk natuurlijk!!

• 10 November 2006 - 10:29

Anouk,margot,chananj:

hoi lotte hoe gaat het met jou met ons gaat alles goed. margot draag je mijn keting nog .heb je nog veel dieren gezien?groetjes margot anouk chananja

• 10 November 2006 - 10:31

Hanneke En Belaynesh:

hoe lang zijn jullie nog in australië? hebben jullie al veel meegemaaktin australië.groetjes Hanneke en Belaynech