het zit nie - Reisverslag uit Sydney, Australië van lotteenroel - WaarBenJij.nu het zit nie - Reisverslag uit Sydney, Australië van lotteenroel - WaarBenJij.nu

het zit nie

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg

29 Oktober 2006 | Australië, Sydney

ja snap je hem.
je zegt eigelijk ziet nie dus hier gingen we naar de kapper (dat was in sydney)
want ons haar zat nie.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

we zijn gister naar een hele grote toren geweest.
daar kon je heel sydney zien.
en we zijn ook naar het sydney operea house geweest.
dat was een mooi hius.

we hebben vandaag geshopt!
dat vond papa heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk.
(hij vond er niks aan).
ik heb een paar verjaardag cadautjes aangewezen
dat waren bratz ,polly fesjen,spelletjes en myscene.

we hebben deze week niet echt veel gedaan dus ik heb nit veel tevertellen.
maar de telefoontjes zijn heel leuk.
ondertussen hb ik mijn gote tafel diploma gahaald( ik heb die van 1 tot1 11 gehaalt)

nou ik weet niks meer tot de volgende............................keer.

groetjes lotte en roel!

  • 29 Oktober 2006 - 08:21

    Papa:

    Ha die Lotte en Roel.
    Ja inderdaad voorlopig wordt er niet meer geshopt. Ik snap niet wat jullie vrouwen daar nou aan vinden. Fietsen of wandelen is toch veeeeeeel leuker.

    Groetjes van Papa

  • 02 November 2006 - 18:07

    Betsie:

    ha Lieve Lotte en Roel
    goed dat je jou tafel diploma binnen hebt.
    geeft de Juf en Meester jullie ook een rapport?
    en Roel met jou ook alles kits.
    ik vond het fijn jullie weer eens te horen. verder alles goed hier, tot volgende keer dikke kus van alle baxkes.

  • 03 November 2006 - 12:46

    Boni En Hanneke:

    hoi lotte
    hoe is het met roel
    met mij en hanneke gaat het goed en met jou?
    ik denk het wel
    en nog veel plezier
    doeiiiiii groetjes van boni en hanneke

  • 03 November 2006 - 13:04

    Stef & Siem:

    We hebben een herfstwandeling gamaakt.
    het was heel leuk we hadden
    leuke goepjes. we hebben
    vandaag juf marleen. enne..
    ben je wel lief voor je
    broertje!! volgens mij niet. waar ben je nog naar
    toe geweest? hoe is het met
    jullie? wij hebben het
    tafel diploma gehaalt.
    heb je nog met de telefoontjes gespeelt?
    leuk is dat he!!!
    het is bijna sintmaarten!!



    3-11-2006 vrijdag

  • 03 November 2006 - 13:20

    Anouk En Chananja:

    Hai lotte hoe gaat het daar. met ons gaat alles goed.heb je nog geke dieren gezien? of heb je nog leuke dingen gedaan?
    heb je al vriendjes of vriendinetjes ?wij hopen het wel.wij hebben herfstwandeling gedaan.dat was leuk.
    groetjes anouk en chananja

  • 03 November 2006 - 13:23

    Arakel En Abinner:

    hoi lotte is het bij julie. herfst bij ons wel ben je. nog in Australië heb je. nog leuke dieren gezien of. heb je nog gezwommen. juf stannie heeft een nieuwe baby ze heet Mirte
    heb je daar nieuwe vriendinen of vrienden
    ben je daar in een hotel of iets anders.
    groetjes abinner en arakel

  • 03 November 2006 - 13:26

    Kirsten En Lieke:

    hoi Lotte
    hoe gaat het??
    waneer geef je weer antwoord??
    Kirsten is bijna jarig.
    waar ben je nou???
    groetjes Kirsten en Lieke

  • 03 November 2006 - 13:30

    Lourens En Douwe:

    Hoi Lotte!
    jij maakt een fotovan een olifant? Doei groetjes !!!

  • 05 November 2006 - 09:02

    Tante Nelly:

    Hallo Lotte en Roel.
    De volgende keer als jullie willen gaan shoppen en papa wil niet mee, dan bel mij maar op dan ga ik graag een keertje met jullie mee.
    Proficiat met het grote tafeldiploma. Kei knap!
    We hebben ook een naam voor ons hondje bedacht. We noemen haar geen siko maar kiko. Volgende week mogen we haar gaan halen.
    Heel veel groetjes en tot de volgende keer.

    Tante Nelly, ome William en de jongens

  • 05 November 2006 - 15:35

    Sanne:

    heejJJ Lotte....:)
    alvast gefeliciteerd! je ben 3days naar mij het feestvarken! kom je nog een keer op msn....? dat zou ik leuk vinden!!! doei -xxx- Sanne

  • 06 November 2006 - 21:18

    Lieke & Ilse:

    Heej Lotje en Roel, zo te lezen gaat nog alles goed daar!! De foto's zijn weer erg leuk!
    Lotte het is straks wel gaaf zijn om daar je verjaardag te vieren!!
    Nog veel plezier en tot de volgende keer!
    Groetjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2007

terug in nederland!!!!

05 Maart 2007

bijna thuis!

03 Maart 2007

koh samui

17 Februari 2007

tijgers en olifanten

11 Februari 2007

Opweg naar Thailand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 23850

Voorgaande reizen:

16 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: