hallo, - Reisverslag uit Brisbane, Australië van lotteenroel - WaarBenJij.nu hallo, - Reisverslag uit Brisbane, Australië van lotteenroel - WaarBenJij.nu

hallo,

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg

16 Oktober 2006 | Australië, Brisbane

hoe gaat het er mee?
met ons goed.
we zijn nu in degrootste stad van qeesland.
die heet brisbane!!!!!!!!!!!!!!
we zitten hier op een camping met 4 gratis x boxxen en een gratis computer en tennis en nog een keer gratis pingpong!
coooooooooool he.
we hebben hier ons goed te vermaken.
ondurtussen hebben papa en mama leren race op de xbox.
(ze kunnen er nog steeds niks van)
we hebben 4 dagen geleden dolfijnen gevoerd!
dat was leuk.
en tante nelly van z. we hebben nog en naam voor jou en de boys (voor het hondje dan)
:annika en siko lotte enroel hebben die namen verzonen.
trouwens bedankt voor de leuke reachie's op onze site.
wekijken altijd als we aan de coputer zitten.
ondurtussen is er bij mij al 1 wrat gekomen en bij roel 3.
maar dat stelt niks voor hoor.
nou ik weet niks meer.
tot de volgende..................keer.

groetjes van lotte en roel.

p.s. juf stannie gefeliciterd met je kindje..

doei doei ik ga nu echt

  • 16 Oktober 2006 - 07:53

    Richard:

    hoi lotte en roel julie doen zeker niks anders dan xboxen je moet er maar lekker van genieten nu kun je het nog doen De namen voor de hond zullen we goed onthouden het was zeker heel leuk dolfijne voeren
    nu weet ik ook niks meer
    doei

    groetjes richard

  • 16 Oktober 2006 - 11:42

    Kirsten:

    hai lotte weet je wie ik ben? nou ik ben de zus van anouk pouwels wij hebben ondertussen herfstvakentie. wel maar een week..:S maar beter dan niks wij hebben nu paarden. wel 8 waren de dolfijnen lief? de fotos zien er lief uit,. maar nu ga ik weer doeii

  • 16 Oktober 2006 - 18:01

    Juf Chantal:

    Hoi Lotte en Roel!

    Fijn dat jullie zoveel mooie dingen meemaken zeg!! Iedere vrijdag kijken we even op jullie site of we sturen een mailtje! Ik hoop dat alles aankomt... Een tijdje geleden is een vriendin van mij naar school gekomen om over Australië te vertellen. Dit vond iedereen héééééél leuk. Volgens mij weten ze nu een beetje meer over het land en wat daar allemaal te zien en te beleven is!

    Ik zag op de site van papa en mama een leuke foto met jullie erop en al jullie schoolboeken! Dat zal wel een heel gewicht zijn om iedere keer mee te slepen of niet? Hopelijk heeft papa dikke spierballen en komt het allemaal goed!!

    Veel plezier nog! Wij hebben nu vakantie dus jullie zullen nu even niets van ons horen...

    Groetjes van Juf Chantal

  • 16 Oktober 2006 - 18:46

    Betsie:

    hallo Lotte en Roel
    ik lees dat het met jullie heel goed gaat
    hier is het nu herfst vakantie en kei lekker weer.leuk winkeltje hebben jullie daar gemaakt.weer tot de volgende keer dikke kus

  • 20 Oktober 2006 - 18:54

    Lars Van Der Linden:

    Hallo Roel en Lotte,

    Ik heb gezien dat jullie heel veel zijn gegroeid.
    Ik ken jullie al bijna niet meer. Jullie zijn best wel veranderd op vakantie.
    De mooiste foto vond ik de foto waarbij jullie allebei in de lucht sprongen.
    Veel plezier nog,

    Groetjes Lars

  • 20 Oktober 2006 - 19:02

    Fleur Van Der Linden:

    Lotte en Roel,

    Ik vind het leuk dat jullie allebei een koala beer hebben vastgehouden. Lotte, deed het niet pijn op je mooie jurkje?
    Zijn jullie al naar Nieuw Zeeland geweest?
    Francoise en Jos, is Lotte niet veel bij gegroeid?
    Als het zomer is komen we weer naar jullie. Nog veel plezier, ik ga nu slapen,

    groetjes Fleur

  • 21 Oktober 2006 - 14:25

    Janneke En Daphne:

    waar ben jij nu ?
    hoe gaat het met jullie
    met ons gaat het goed
    en met je vriendje bart
    ook jammer dat bart niet
    bij ons in de klas zit
    maar jij wel bij bart
    wij missen je jammer dat je pas in maart trug komt
    je hebt alle leuke dingen
    gemist maar jij hebt het ook heel leuk denken wij

  • 22 Oktober 2006 - 07:59

    Ome Johan:

    he luitjes alles goed met jullie daar in australie, zo te zien op de foto`s van wel, leuk dat jullie zo de dolfijnen kunnen voeren, tante diana is daar erg jaloers op. ik hoop dat jullie nog veel plezier hebben op de camping met de x-box

  • 22 Oktober 2006 - 09:20

    Sanne V.d Sterre:

    hoi lotte en roel
    echt niet eerlijk dat jullie dolfijnen kunnen voeren zou ik ook wel willen want ik ben gek op dolfijnen!!!!!!!!!!!!!!!!!
    groetjes sanne v d sterre

  • 23 Oktober 2006 - 13:41

    Mirthe Engelen:

    heY :D
    zijn jullie niet bang voor al die enge dieren.:P
    maar zo te horen hebben jullie er naar je zin
    nog veel plezier:D -xxx- mirthe

  • 24 Oktober 2006 - 18:10

    Ilse:

    Hee!
    Leuk al die verhalen op jullie site's! Zo te leze hebben jullie het heel leuk! Hier ons kikkerlandje regent het niemer normaal,, jullie hebben het toch weer beter voor elkaar, elke dag zon!

    Maar iig nog veel plezier!
    xxIlse :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2007

terug in nederland!!!!

05 Maart 2007

bijna thuis!

03 Maart 2007

koh samui

17 Februari 2007

tijgers en olifanten

11 Februari 2007

Opweg naar Thailand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 23847

Voorgaande reizen:

16 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: