helicoter - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van lotteenroel - WaarBenJij.nu helicoter - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van lotteenroel - WaarBenJij.nu

helicoter

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg

14 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Wanaka

hallo iedereen.
we hebben toch kans gekregen om met de helicopter te gaan!
het was kikken!
echt hartstikke mooi.
we zijn met de helicopter op de sneeuw geland.
dat was ook leuk.

we hebben vandaag ook siraden gemaakt!!!!
ik heb een zilveren keting met blauwe hanger eraan en een soort van maori armband gemaakt!
papa is ondertussen gaan internetten.
en nu zitten mama en ik te internetten en roel en papa te fietsen.

we zijn eerdergisteren naar puzel wereld gegaan (in het echt heet het puzzling world) .
dat was een proefjes museum met allemaal rara proefjes!




we hebben ook nog een wandeling gemaakt!
papa was om 6 uur met de camper weg gereden ( wij lagen nog gewoon in bed)
daarna is hij alleen weesten wandelen.
en toen hij terug kwam waren wij al wakker.
en toen hebben we snel even gegeten en daarna is roel alvast een beetje gaan rekenen en hebben mama en ik de wandeling samen gemaakt.

bericht voor GROEP 5

hallo klasje.
ik heb mijn raport gekregen van school.
Gelukkig was alles goed en de juf heel tevreden.


nou weet ik niks meer tot de volgende....................keer

doei doei

groetjes lotte en roel

  • 14 Januari 2007 - 09:36

    Tante Nelly:

    Wauw, vliegen in een helicopter. Dat lijkt ons helemaal te gek.
    Zijn de sieraden mooi geworden? Ik ben benieuwd naar het resultaat.
    Lotte: fijn dat je een goed rapport hebt gekregen, proficiat.
    Heeft Roel ook een rapport gehad?
    Heel veel groetjes uit Mares en tot het volgende bericht.

  • 21 Februari 2007 - 19:14

    De Sterretjes:

    leuk, vliegen in een helicopter!!
    groetjes de sterretjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wanaka

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2007

terug in nederland!!!!

05 Maart 2007

bijna thuis!

03 Maart 2007

koh samui

17 Februari 2007

tijgers en olifanten

11 Februari 2007

Opweg naar Thailand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 23845

Voorgaande reizen:

16 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: