De hoofdstad - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van lotteenroel - WaarBenJij.nu De hoofdstad - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van lotteenroel - WaarBenJij.nu

De hoofdstad

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg

30 December 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

hallo iedereen,

We zijn vandaag in de hoofdstad geweest van Nieuw Zeeland. We zijn naar het museum Ta Papa geweest en daar kregen we een blad. Daar stonden vragen op en het antwoord moesten we zoeken in het museum. Bij het antwoord lag een stempeltje en die moest je op je blad doen. Als je ze alle vier had dan kreeg je een button, waar een horn beetle op stond.
Maar daarna begon het ook heel erg te regenen. Toen zijn we nog naar een hotel geweest, waar we iets drinken bestelde. 3 hot chocolates en een cappucino. Pappa zei dat 2 hot chocolates heel erg heet moesten zijn, maar hij kreeg lauwe zooi. Hij zegt de volgende keer dat het geen grapje is. Daarna, toen het wat minder begon te regenen, zijn we nog naar een paar oude gebouwen van vroeger weesten kijken. Papa maakte natuurlijk weer een foto ervan. Papa maakt overal foto's van. Zelfs van de gekste dingen, zoals een klein paars bloemetje of een gekke plant.
We zijn een paar dagen geleden naar de Huka Falls geweest. Dat was een hele lange waterval. We zagen ook nog een bootje, de Huka Jet, die ertegen in ging. Eerst wilden we dat ook doen, maar ik vond het te hard gaan. En mama ook een beetje.
We zijn ook naar Wai-o-tapu geweest. Daar hebben we heel mooi gekleurde meren gezien, watervallen en geisers. Het schilderspallet was het mooist.
We hebben ook kerstmis gevierd. We deden surprise. Ik had Roel, mama had mij, Roel had papa en papa had mama. Ik heb een schaapje gekregen en als je op zijn buikje drukt dan zegt ie beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. En een enkelbandje en een poederdoosje. Als je de ene kant opdraait komt het woordje Nieuw Zeeland en als je de andere kant opdraait komt er een Kiwi(dat is een hele beroemde vogel hier).
We zijn ook nog naar het grootste springkussen van Nieuw Zeeland geweest en die was gewoon op onze camping. We hebben pas geleden ook nog een bal gekocht. Roel en ik spelen er heel veel mee.
Morgen gaan we naar het zuidereiland. Dat is 3 uur varen. Daarna rijden we door naar Nelson.

Nou weet ik niks meer. Tot de volgende ......
keer.

Doei, doei,

Groetjes Roel en Lotte.

  • 30 December 2006 - 09:54

    Tante Nelly:

    Wat hebben jullie weer een hoop leuke dingen gedaan.Hebben jullie een leuke kerst gehad? Wij best wel, maar we hebben jullie wel gemist.
    Laat jullie pap maar veel foto's maken dan kunnen wij hier ook meegenieten. (dan moet hij ze wel op de site zetten natuurlijk)
    Wij wensen jullie een fijne jaarwisseling en heel veel geluk voor in het nieuwe jaar.
    Groetjes van de van zonnetjes

  • 30 December 2006 - 10:34

    Sanne Van Gorp:

    Hoi Lotte (en Roel natuurlijk)!
    Hier in Maarheeze mis ik jullie héél erg!en zeker nu we morgen midden in de nacht vuurwerk afgaan knallen! dat wordt echt een feest man! jammer dat jullie er dan niet zijn. O ja de dag na mijn verjaardag ( 22 november) kwam er nog een jongetje in deze buurt bij! op 23 november is Sjoerd geboren! ik ben al aan het aftellen naar maart ant dan komen jullie terug!

    héééél véééél kusjes van alle buurtbewoners namens Sanne!

    en tot maart!

  • 30 December 2006 - 10:35

    Sanne Van Gorp:

    En natuurlijk een spetterend 2007!
    namens alle kinderen en volwassenen uit maarheeze!
    Sanne

  • 31 December 2006 - 09:03

    Bart:

    prettige kerstdagen
    en prettige feestdagen prettig nieuwjaar
    knallend 2007
    knallen nieuwjaar
    goede wensen,

    ik woon nu in een tussen huis.
    waar ik 3 maanden woon.
    het adres

    Rodebachlaan 8
    5615 GH
    IN eINHOVEN

    en als jij terug komt op 10 maart
    dan woon ik mischien op
    Pastuurlaan 62
    5644 JE
    Endhoven
    tel.: 06 14 86 47 30
    maar dat mail ik je nog wel

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    bart



  • 31 December 2006 - 09:37

    Mirthe Rutjes:

    ik vindt dat jullie mooie foto's hebben ik zal daar ook wel heel willen, maar dat zal niet gaan denk ik?
    jammer dat er geen sneeuw lag in maarheeze. maar nog een fijne kerst en een leuke goeie jaarwisseling.
    groetjes mirthe rutjes

  • 04 Januari 2007 - 15:12

    Sanne V.d. Sterre:

    mooie foto`s!!!!!!
    er ligt jammer genoeg geen sneeuw in Maarheeze
    en een knallels goed 2007!!!!!!
    groetjes sanne v.d. sterre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2007

terug in nederland!!!!

05 Maart 2007

bijna thuis!

03 Maart 2007

koh samui

17 Februari 2007

tijgers en olifanten

11 Februari 2007

Opweg naar Thailand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 23850

Voorgaande reizen:

16 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: