Camper - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van lotteenroel - WaarBenJij.nu Camper - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van lotteenroel - WaarBenJij.nu

Camper

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg

08 December 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

We hebben nu een camper. We rijden er alleen maar in en slapen natuurlijk. Eerst vond ik het maar klein, maar nou vind ik het toch wel een grote. We slapen boven in de klep. Voor als Lotte en ik naar bed gaan dan maken wij af en toe nog wel mopjes. En papa en mama zuipen dan wat bier. En dan komt papa als hij zijn pils op heeft en dan moeten wij gaan slapen.

We zitten nu nog kerstmiskadootjes te kopen. We hebben met sinterklaas chocolade muntjes in de schoen gekregen en een mooi gedicht. Sint schreef dat ik eerder naar bed moest, want ik sliep overdag in de stoel. Daar was ik wel mee eens.


Groetjes Lotte en Roel.

  • 10 December 2006 - 11:51

    Boni:

    hoi lotte en roel
    hoe gaat het? met mij gaat het goed is het daar leuk in nieuw zeeland
    ben jij al bij
    na klaar met de opdragt ik hoop
    dat het is ge lukt was het leuk in de kemper ?
    je hept leuke fotos lotte op school is het leuk hoor wij hebben nieuwe
    plaatsen ik zit langs Lieke
    doeiiiiii

  • 14 December 2006 - 19:05

    Ralf Vonken:

    hoi roel

    heb je mijn tekening al gekregen?
    Leuke foto zo van een zandberg afgaan op een board.
    nog 1 week en dan hebben we vakantie op school en op de scouting.
    Groetjes!!!!!!!

  • 15 December 2006 - 21:23

    Sientje En Dris:

    hallo,
    hoe gaat het met Meester jos en juffrouw francoise.
    geven ze nog wel les. wand als je het zo bekijkt!!! hebben jullie er niet meer veel tijd voor.
    of valt het mee. nog een fijne kerst toegewenst.En HEEEEEEEl veel groetjes van Oma sientje en Opa Dris en familie martens. en tot de volgende keer
    DOEIII

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2007

terug in nederland!!!!

05 Maart 2007

bijna thuis!

03 Maart 2007

koh samui

17 Februari 2007

tijgers en olifanten

11 Februari 2007

Opweg naar Thailand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 23852

Voorgaande reizen:

16 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: