hoi allemaal !!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van lotteenroel - WaarBenJij.nu hoi allemaal !!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van lotteenroel - WaarBenJij.nu

hoi allemaal !!!!!!!!!!!

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg

13 Augustus 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

hoi allemaal,
is het dar leuk in nederland?
hier gaat het prima (met iedereen gaat het prima)we hebben hier een blauwe vogel gezien met witte strepen.
die was heeeeeeeeeeeeel mooi.
en iedereen van mijn en roel zun klas een hele fijne tijd op school.
ik ben benieuwt naar jullie opdrachten hoor.
maaike ikwil eens met jouw msnen dit is mijn e-mail lottemartens008@hotmail.com voeg hem maar toe.
roel zegt: ik wil mijn doekje tocht liever zelf houden.
want ik vint hem veeeeeeeeeeel ste mooi.
maar mama die gaat haar doek aan oma corry geven dat wil ze (mama hat gemorst met wach en nu zit er een hele witte vlek op haar doek)en ons pap gaat hem an oma sientje geven en aan opa dris.
lotte zegt:en opa dris en om sientje een TIP:
die van papa ziet er heeeeeeeeel gek uit.
maar mijn doek die hou ik ook zelf hoor.
wees maar nie bang.
dat je dadelijk een doek krijgt uit de midelanse eeuwen hihi.


nou, ik ga weer tot de volgende keeeeeer!!!


groetjes, lotte en roel

  • 13 Augustus 2006 - 18:43

    Betsie:

    ha lotte en roel lief van jullie dat we weer een berichtje hebben gekregen is er bij jullie in de buurt een internet cafe of is dat toeval dat je een bericht kan sturen en roel als jij jou doekje zoooo mooi vindt houw het maar lekker zelf hoor ik kan er straks vaak genoeg naar kijken groetjes Henk Lieke Ilse Bets dikke kus

  • 15 Augustus 2006 - 20:00

    Zjef Huijers (opa Zjef):

    Dag Lotte en Roel.

    Ik merk wel dat jullie het leuk hebben.

    Met Loesje gaat het heel erg goed de buurmeisjes komen soms om haar te knuffelen,
    trouwens dat doe ik ook iedere dag!
    De groeten van Lars ,Fleur

  • 16 Augustus 2006 - 18:05

    Chantal Kroon:

    Hoi Lotte en Roel,

    Fijn dat jullie zo genieten daar!!! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op jullie hoor ;) Mocht er eens iets zijn wat papa of mama niet uitgelegd krijgt dan moeten jullie dat maar even laten weten... (zal wel niet gebeuren maar dan pak ik mijn koffers en kom jullie achterna gevlogen!!!:)) Deze week zijn wij ook weer met school begonnen. We hebben het al uitgebreid over jullie gehad en komende maandag ga ik die briefjes met jullie adres geven aan de kinderen en jullie website opzetten zodat iedereen eens kan kijken!!! We kunnen dan misschien ook 1 keer per week mailen met elkaar!

    Veel plezier nog!!

    Groetjes van Juf Chantal

  • 17 Augustus 2006 - 09:22

    Tante Nelly, Ome William En De Jongens:

    Hoi Lotte en Roel.
    Wat hebben jullie weer een leuke foto's. Was zeker wel leuk om het zwemparadijs bijna voor je eigen te hebben.
    Lotte,heb je al van papa gewonnen met biljarten?
    Roel, kei spannend die slang om je nek. Je gaat hem toch niet meenemen als huisdier he?
    Groetjes en tot de volgende keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2007

terug in nederland!!!!

05 Maart 2007

bijna thuis!

03 Maart 2007

koh samui

17 Februari 2007

tijgers en olifanten

11 Februari 2007

Opweg naar Thailand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 23786

Voorgaande reizen:

16 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: