het is hier kei leuk! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van lotteenroel - WaarBenJij.nu het is hier kei leuk! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van lotteenroel - WaarBenJij.nu

het is hier kei leuk!

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg

07 Augustus 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

het is hier kei tof.
we zijn nu al heeel veeeeeel hollanders tegen gekomen.wel 30 veel he.
we hebben al een veraan gezien (een soort krokedil)
ik mis wel iedereeen!
maar ja.
we hebben ook al tusssen de haaien gezwommen.
en dat was cool.
we zijn ook gaan kijken naar een show.
toen gingen ze op een reuze tromel trommelen.
en we hebben ook gebatikt.
en we hebben het kei mooi gedaan.
roel die gaat zijn doekje aan betsie geven.
en ik hou hem zelf.
ik ga hem in mijn kamer hangen zeg maar eeen herdenking.
roel zegt: papa is niet zo streng meer .
omdat ik het schrijven niet meeer hoevden te doen.lotte is er weer:
en kristy ik ga op turnen en niet meer op korfbal!
en we zitten nu op een camping waar allemaal hollanders zijn.
zelf de baas is een hollander.
leuk he.
er is ook een jongetje bij (hij heet luuk)
die is ook heeeeeeeeeeeeeel leuk.
we spelen elke dag met hem.
maar verder alles goed.

nou, ik ga weer.
tot de volgende keer.

groetjes, lotte en roel

  • 07 Augustus 2006 - 13:56

    Ilse:

    Hee..
    Klinkt allemaal wel heel leuk zeg! Les krijgen tussen de haaien! :P
    Na al die dieren enzo te kijken zullen jullie geen biologie en aardrijkskunde meer nodig hebben..!
    Veel plezier nog he..
    xx

  • 07 Augustus 2006 - 19:50

    Betsie:

    lieve lotte en roel
    fijn dat het zo goed gaat en Roel bewaar jij je doekje goed nog veel plezier dikke knuffel.
    Betsie

  • 08 Augustus 2006 - 07:32

    Davey:

    Hoi Lotte en Roel
    Zo te horen hebben jullie het heel leuk.
    Die trommel en veraan lijken me kei gaaf. Was het zwemmen tussen de haaien niet vreselijk eng?
    Groetjes en tot de volgende keer.

  • 08 Augustus 2006 - 08:51

    Anouk, Stijn, Oma Sientje.:

    we lezen al jullie avonturen. en vinden het om jullie te volgen op de site. en merken wel dat alles wel naar wens verloopt. heel veel groetjes van ons!!! en doe ook papa en mama de groeten.

    Doei!!!!!

  • 08 Augustus 2006 - 08:55

    Anouk, Stijn, Oma Sientje:

    sorry lotte en roel, bij de tweede zin moet leuk leuk leuk er nog bij. wij halen ons schoolgeld terug. tot wederhoren.

  • 09 Augustus 2006 - 18:50

    Maaike Beuvink:

    hoi lotte en roel op 10 augustes ben ik jarig dat is morgen. jammer dat je niet komt op mijn verjaardag.

  • 09 Augustus 2006 - 19:02

    Romee En Maaike:

    hoi lotte en roel. is het leuk op vakatie. ik was 4 uagustus jaarig jamer dat
    jullie er niet was doej
    groetjes romee en maaike

  • 10 Augustus 2006 - 19:47

    Ralf Vonken:

    fijn om te kunnen lezen dat jullie het leuk vinden.
    ik mis je wel Roel.

  • 11 Augustus 2006 - 11:32

    Van Heesjes:

    hoi roel en lotte,

    Leuk om te zien wat jullie allemaal aan het doen zijn. En Lotte is het nog wat geworden met die Luuk. Maak er eens een foto van zodat we hem kunnen keuren.
    Nog veel plezier en hou jullie pap een beetje in de gaten, dat hij geen gekke dingen doet zoals gewoonlijk.

    Doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2007

terug in nederland!!!!

05 Maart 2007

bijna thuis!

03 Maart 2007

koh samui

17 Februari 2007

tijgers en olifanten

11 Februari 2007

Opweg naar Thailand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 23772

Voorgaande reizen:

16 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: